Wednesday 11 July 2012

TOLONG PAHAM!!!!!

aku mmg tak suke pegi kenduri..NAPE??? aku mls nak jwb soalan cepu mas drpd sedara mara/kwn2...
bkn sy sengaja tak nak pegi kenduri....tp tu lah sbb utama nye...nape ssh sgt nak phm...
tiap kali ade kenduri my PIL mesti nak ajak kitaorg...nape????anak lain kan ramai lg...sbb kami xde anak so senang utk diajak kemana2???
tau tak bila kat kenduri org akan tanye mcm2....aku letih lar nak menjawab...letih sgt....!

to husband...tolong lar phm...kita kejar mase utk pindah...only this weekend kita nak memunggah brg...klau dah kita g kenduri mmg amik masa...mmg ckp sekejap je...tp nnt akan smpai ke petang....next week dah nak blk kampung...aku dah lame tak jumpa mak abah...rindu sgt dah...lagi pun time 1st puase mesti blk bekumpul adik beradik....

hmmm...aku dah letih dgn semua ni....letih sgt...tak mampu nak simpan lagi...hanya disini tempat aku meluahkan segalanya....

2 comments:

  1. mmg pyh klau dpt PIL yg tak paham2...huhu.

    ReplyDelete
  2. assalam nini...

    saya pon mcm awak jugak....nak xnak kena tahan telinga tu..
    saya sndri dh letih nk layan...awak baru 1 tahun kawin.. saya dh 4tahun ni dh letih nk TTC...

    hopefully awak terus tabah ye...;)....

    ReplyDelete

kawan2 yg ku syg comment