Friday 20 January 2012

tergugat????

abg kpd hubby aku yg kawin 5 bulan awal dr kitaorg wife die dah pun selamat bersalin semlm....korang mesti boleh agak camaner perasaan aku skang....
happy???yes of cos lar sbb dpt anak buah baru...tp aku nak berhadapan nnt...time aku nak melawat nnt...mesti perasaan tu akan dtg...perasaan aku skang ni meronta2...rase cam nak duk kat dlm gua or g duk obersi xnak blk dah...smpai mcm tu skali.....

nnt org sekeliling...sedara mara/adik beradik yg lain mesti pandang serong kat aku(perasaan aku jer)
pada mulanya aku bleh terima kenyataan....tp skang aku terlalu memikirkan semua tu....

kenapa lambat sgt rezki tu nak dtg....aku hrp sgt aku tak putus asa...xmo putus asa....kwn2 TTC semua penguat semangat...

No comments:

Post a Comment

kawan2 yg ku syg comment