Thursday 12 January 2012

day3

ari ni dah pun day3 period aku....xpegi jumpa doc zamri pun sbb mmg dah decide dgn hubby mmg nak stop dulu dgn treatment suma ni...nak stabilkan blk bdn aku ni dah byk sgt drug dlm bdn...so aku just amik asid folic jelah...bukan putus asa tau,tp cuma nak berehat..

bincang2 ngn hubby, die suh g mengurut kat makcik putrajaya tu...igt nak call lar nak set time ngn makcik tu....then kitaorg nak try Biodex...just nak try mane tau ada rezki...

wat masa nie tu je lah dulu perancangan kitaorg utk bakal baby...

nota kaki:
semlm dah lepas 1 interview..minggu dpn ada 1 lagi..alhamdulillah,ada jugak interview..at least yakin lar skit utk dpt keje tue...lg 2,3 bulan dah nak masuk umah baru..byk nak pkai duit....
tuhan xnak bg rezki lagi kat aku kot sbb hidup aku btul2 blum stabil lagi...insyaallah akan dtg..hrp dlm tahun ni jugak...


No comments:

Post a Comment

kawan2 yg ku syg comment