Friday 23 December 2011

UMRA

smlm sampai klinik UMRA kul 8...ramai gak masa tu..1st time g klinik tue...pas register nurse tu suh duduk dulu nnt die panggil..pastu g amik tekanan darah and timbang....tekanan 88/106 berat 73kg (OMG!)

tak lama pas tu nurse panggil n duk kat tepi bilik doc...Doc yg check aku Doc Ummul..seb dpt doc pompuan..so aku cite seme psl aku wat treatment ngn doc zamri seme n die tanye nape aku dtg jumpa die...pas cite seme die pun suh baring n nak wat TVS...nurse tu bukak seme skirt aku n panties..adoiii..seb baik ko pompuan..tp still gak malu..aku hanya ditutupi dgn blanket kecik jer...doc suh angkat kaki n kangkang..nurse td tu ade kat kaki aku....adoii...watpe lar ko duk kat situ..malu i tau...heee...then doc start scan...batang scan tu doc mcm salut dgn getah yg sarung tangan tu..berlainan dgn doc zamri,die akan guna kondom...katil die pun xde menda besi tepi kiri kanan tu just katil biasa jer...

doc ummul pun ckp puan rahim tebal..ok good...tebal die bape ntah aku xigt...
then ada telur blah kiri 17.7 blum matang lagi blah kanan ada 21.8 dah matang..so,doc akan bg suntikan utk pecahkan telor..bersama ngn husband start mlm ni(smlm lar) wat selang sehari...cd14,16,18,22...

pas kuar jumpa doc follow nurse g inject plak...ishk..sakit plak kali ni..pas tu duk jumpa hubby...tak lama pas tu nurse panggil utk wat bayaran

charge:
inject   RM 20
consultation RM 40
TVS   RM80
TOTAL RM140

tu lar dia citenye....1st time jugak aku g hospital yg xada guna system nombor..sian nurse2 kat situ berteriak panggil nama patient..
all in all..aku suka jugak lar dgn doc ummul sbb die xplain tu terang n jelas..smlm xda plak dia ckp aku PCOS or ape..lagi pun smlm scan tgk telor aku xbyk pun..btul2 sebiji blah kanan n sebiji blah kiri..

nota kaki:
semlm aku dah start bercucuk tanam...hehe...

No comments:

Post a Comment

kawan2 yg ku syg comment