Thursday 1 December 2011

MENGIDAM???

ishk...tajuk tak bleh bla....aku bukan mengidam tp mulut nie terasa nak hentam tomyam byk2....semlm dah lepaskan geram tomyam yg kat puncak jalil tu..walaupun penat ttp ku gagahi pegi mkn kat situ dgn hubby...order bihun tomyam n kerabu mangga for me..hubby mkn bihun sup n sotong celup tepung...LICIN....haaa..puas hati..tp ari ni terasa lg nak mkn...ishk...kene buat sendiri jelah baru puas skit mkn...hirup pns2..
semlm tu mcm tak pns sgt tomyam...then ramai org plak tu...lepas je blk semlm dlm kul 10.30 cam tu...trus masuk bilik tukar baju...terbongkang tido sampai ke pagi..

mlm nie misi nak membuat tiramisu...terigin gak tu nak mkn..wat sendiri jugak yg puas hati..kiranya mlm nie wat tomyam n tiramisu....bahagianya hidup..mknnnnnn jer keje...

nota kaki:
now aku nak hepi2 jer..tak nak stress2 dok pkr psl anak seme tu..dlm masa yg sama kitaorg ttp berusaha ikut nasihat doctor n teruskan mengamalkan petua utk hamil...
bila anak buah aku dok berkepit jer ngn hubby ari tu mak aku ada sebut..ishk dah tak lama ni nak mengandung...abg aku pun ckp menda yg sama...dlm hati aku aminkan jer...tu kan doa jugak...

No comments:

Post a Comment

kawan2 yg ku syg comment