Tuesday 6 December 2011

Lemah tak bermaya..

Kat ofis td mmg aku xde mood nak wat keje..blk ofis awl..gorengkan cempedak utk hubby..sian die dah lama nak mkn cempedak goreng..mlm plak mmg aku rase sakit 1 badan.mencocok2 rase..gagahkan diri msk tp dgn bantuan hubby.nak ikutkan selera aku mmg xade rase nak mkn tp nak wat teman die mkn aku mkn gak lar skit..die basuh baju sidai baju basuh pinggan..sorry abg,syg tak larat nak wat keje mlm nie..
Kul 10 dah naik bilik..rase nak terus tdo..sakit pinggang sakit peha..adoi byknye skt ko ni..

Tdo lar..rehat secukupnya..sok nak bgn awal goreng cempedak..hubby nak bw bekal g ofis..aku kurang mkn cempedak sbb angin..hehe..

Nota kaki:
Metformin tinggal lg 4 biji utk ditelan..pas ni bleh amalkan asid folic jelah..
Alhamdulillah..so far aku ikut arahan doctor..

No comments:

Post a Comment

kawan2 yg ku syg comment