Friday 9 December 2011

day 1....

confirm lar ari ni day 1 aku period...sedih? ade lar skit tp aku dah ready..bila kawin dah cukup setahun nie aku rase pengalaman mematangkan aku...hubby msg td..."syg bykkan bersabar k"
yer,syg bersabar....syg cuba utk kuatkan semangat...tp air mata ttp mengalir jugak...nape??sbb aku xcukup kuat..klau bleh nak duk sembunyi xjumpa sesapa2...xmo blk umah mertua or blk kampung sendiri...aku xsanggup dgn pertanyaan org sekeliling....nak deactivate FB...xmo ade pape...cuma nak ada blog nie..tmpt aku meluahkan perasaan aku..

ssh jugak aku nak nagis kat umah..sbb aku suke pendam...mmg org kate klau pendam makan diri...tp aku xmo nanges dpn hubby sbb aku xnak die ssh hati...

hari berganti hari, minggu berganti minggu, bulan berganti bulan...kitaorg masih ber2...aku rase nak jerit jer...nak jerit bgtau AKU NAK ANAK CEPAT...

tgh period pun emo aku nieh..dari tadi tak buat keje duk blogwalking jer...sbb aku xde mood...
nak blk sharp kang..bleh duk rileks2 kat umah...isnin cuti...hubby pun cuti...


No comments:

Post a Comment

kawan2 yg ku syg comment