Wednesday 14 December 2011

bersedekah....

cite psl bersedekah nie...aku ada baca 1 article sorang ustaz nie..lupa dah apa website die...ustaz tu ckp kalau kita rajin bersedekah dgn hati yg ikhlas nescaya Tuhan akan menggandakan rezeki nya....walaupun RM1, insyaallah kita akan mendpt rezeki lebih dari RM1...mcm tu jugak kita yg tgh menantikan rezeki anak...jika kita rajin bersedekah,insyaallah Tuhan akan bg rezeki anak tu...cpt @ lambat jer...yg penting sabar & terus berusaha...

aku dah bersedekah ker?? ada lar jugak tp xperlu nak heboh 1 dunia kan..klau bersedekah biar kita jelah yg tau...kalau ade rezki lebih mmg nak bersedekah...walaupun sedikit...alhamdulillah,hubby sentiasa menyokong apa jugak apa yg aku buat....


nota kaki:
semlm aku pegi psr mlm putrajaya..dpt buah delima mesir..RM7 sebiji...aku beli jugak madu khaula botol kecik..nak mkn utk menyuburkan tanah...nnt nak bercucuk tanam plak...hehe.....

No comments:

Post a Comment

kawan2 yg ku syg comment