Monday 21 November 2011

weekend for nothing

takda apa sgt yg nak diupdatekan hari nie...cuma nak cite weekend ari tu jer...sabtu wholeday duk umah,kemas ape yg patut...tak kuar g memana pun sbb hubby ada kursus...then ahad kitaorg pegi Mid Valley..
Mmg jam nak masuk parking..ramai giler org...ondaway to baru aku perasan kat Mid ada 2nd Maternity & Children expo...Bila masuk2 jer, ramai giler org duk usung Stroller...

Hubby ade gak ckp..bestkan syg kalau dpt usung stroller..ntah2 nnt kita usung stroller yg kembar nyer...
aku iyerkan jer n ckp insyaallah abg,nnt giliran kita plak usung stroller tu...dlm hati nie tuhan jer tau camner perasaan aku..sambil2 berjln pun aku leh lagi terpikir...nape lah lambat sgt aku nak lekat nie..

project mega tgh berjalan skang nie..kitaorg decide nak berBD everyday..means dat start from 18 till 22 kitaorg akan berBD(atas dasar nasihat doctor zamri)...huh..walaupun penat tp aku try jugak gagahkan diri....mcm2 plan kitaorg wat sbb nak elakkan air mani dari kuar...so,aku letakkan bantal sampai 2 bantal ok sbb nak tampung takut air tut terkeluar...smpai ke pagi dgn bantal ada kat punggung....

sblm projek mega nie,aku dah pun beli Conceived plus kat farmasi Caring...menda alah tu sejenis pelincir yg mesra sperm...aku baca kat forum ratuhati ari tu dorang kata pelincir nie bagus utk kita yg tgh TTC skang...so why dont kita try kan...harga mmg agak mahal skit.. RM 79.90 tp demi utk anak,mahal mana pun sanggup kan..

No comments:

Post a Comment

kawan2 yg ku syg comment